مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 بهمن 1401 ساعت 16:252023-01-27سياسي

اقدام اخیر اتحادیه اروپا از ناتوانی و عجز است 


اقدامات اخیر اتحادیه مبنی بر قرار دادن نام سپاه در لیست تروریستی، نشانه عجز و ناتوانی اروپایی ها است.

- ایسنا/اصفهان امام جمعه نطنز گفت: اقدامات اخیر اتحادیه مبنی بر قرار دادن نام سپاه در لیست تروریستی، نشانه عجز و ناتوانی اروپایی ها است.

حجت الاسلام محمد یعقوبی در خطبه های نماز جمعه این هفته نطنز، اظهار کرد: اقدام اخیر اتحادیه اروپا در قرار دادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لیست تروریست، اقدامی خلاف قانون و نشانه عجز و ناتوانی است.

وی افزود: تروریست اصلی در دنیا همان کشورهای اروپایی و سرکرده آنها آمریکا است که دستشان به خون ملت های مظلوم و آزاده جهان آلوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امام جمعه نطنز گفت: وقتی آنها دیدند که در همه جبهه ها از سپاه و ایران ضربه می خورند با این کار خود خواستند نظر اسراییلی ها را به خود جلب کنند و آمریکا را راضی نگه دارند.

وی تصریح کرد: آنها فکر می کردند که با این اقدام، سپاه از چشم مردم می افتد و وجهه آن در مجامع بین المللی تخریب می شود، اما از آنجایی که سپاه امنیت ما را حفظ کرده و می کند و عزت کشور و مایه پیشرفت است هیچ گاه چنین اتفاقی نمی افتد.

یعقوبی خاطرنشان کرد: نه تنها ملت ایران، بلکه تمام ملت های آزاده جهان سپاه و انقلاب اسلامی ایران را دوست دارند و هیچ گاه تروریستی نامیدن این نهاد خدوم به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدام اخیر اتحادیه اروپا از ناتوانی و عجز است 

اقدام اخیر اتحادیه اروپا از ناتوانی و عجز است